آموزش رایگان با agmd95

آموزش رایگان با agmd95

در این وبلاگ قصد داریم برای همگان آموزش های رایگان قرار بدهیم
آموزش رایگان با agmd95

آموزش رایگان با agmd95

در این وبلاگ قصد داریم برای همگان آموزش های رایگان قرار بدهیم

بازی فوق العاده زیبای پترولیا اکشن متفاوت و خواص+دیتا (شبیه به GTA)

پترولیا

Petrolia

آپدیت شده در:    16می 2020

دسته بندی  :     اکشن

 توسعه دهنده :      Thorium Game Lab       

 ورزن اندروید:     4.1+                                                                                                                                                                                                   

  
حجم فایل:۱۲.۲۸مگابایت
ورژن:۰.۶۸

فایل دیتا پارت اول با حجم ۴۰ مگابایت

فایل دیتا پارت دوم با حجم ۴۰ مگابایت

فایل دیتا پارت سوم با حجم ۴۰ مگابایت

فایل دیتا پارت چهارم با حجم ۴۰ مگابایت

فایل دیتا پارت پنجم با حجم ۴۰ مگابایت

فایل دیتا پارت ششم با حجم ۴۰ مگابایت

آموزش نصب:

برای نصب تمامی پارت های دیتای بازی را دانلود کنید بازی را دانلود ،نصب ولی اجرا نکنید سپس با برنامه ی  رار آن را استخراج و یا اگر برنامه رار را ندارید به اینجا مراجعه کنید

پارت اول را با رار استخراج کنید و سپس خود برنامه ی رار همه را استخراج میکند توجه داشته باشید که باید همه ی پارت ها در یک پوشه باشند و شاید در برخی موارد خواص از شما بخواهد که خودتان پارت ها را انتخاب کنید اگر نتوانستید از طریق بخش نظرات به من اطلاع دهید تا مشکل شما را حل کنم یا پستی در آن باره بزارم.

Petrolia - یکی دیگر از پروژه های مستقل از آزمایشگاه بازی Thorium Game است که در آن شما خود را در جایگاه رهبر یکی از کشورهای خاورمیانه می یابید. این یک بازی آزمایشی موبایل با نمایش اول شخص و دنیای آزاد است که در آن باید به تولید روغن توجه کنید. کشور شما به دلیل داشتن یک ارتش به اندازه کافی بزرگ که نفوذ قابل توجهی در منطقه دارد و می تواند هرگونه مقاومت را سرکوب کند ، قوی تر خواهد شد. بازی اندرویدی Petrolia یک دنیای رایگان بزرگ است که در آن می توانید به واحدهای جداگانه فرمان دهید. همچنین می توانید تجهیزات نظامی مختلفی از جمله مخازن ، هلیکوپترها ، جنگنده ها و غیره را کنترل کنید. این بازی همچنین دارای مقیاس عظیمی از دنیای بازی ، شش ملت و دو امپراتوری ، فتح شهرها ، توسعه و افزایش جمعیت ، اجرای پروژه های ملی ، و همچنین به یک اتصال اینترنتی فعال نیاز ندارد. معایب بهینه سازی هستند ، اما با انتشار به روزرسانی ها ، این مشکل به احتمال زیاد برطرف می شود. نحوه نصب PetroliaPetrolia - یکی دیگر از پروژه های Indie از آزمایشگاه بازی Thorium که در آن خود را در جایگاه رهبر یکی از کشورهای خاورمیانه قرار می دهید. این یک بازی آزمایشی موبایل با نمایش اول شخص و دنیای آزاد است که در آن باید به تولید روغن توجه کنید. کشور شما به دلیل داشتن یک ارتش به اندازه کافی بزرگ که نفوذ قابل توجهی در منطقه دارد و می تواند هرگونه مقاومت را سرکوب کند ، قوی تر خواهد شد. بازی اندرویدی Petrolia یک دنیای رایگان بزرگ است که در آن می توانید به واحدهای جداگانه فرمان دهید. همچنین می توانید تجهیزات نظامی مختلفی از جمله مخازن ، هلیکوپترها ، جنگنده ها و غیره را کنترل کنید. این بازی همچنین دارای مقیاس عظیمی از دنیای بازی ، شش ملت و دو امپراتوری ، فتح شهرها ، توسعه و افزایش جمعیت ، اجرای پروژه های ملی ، و همچنین به یک اتصال اینترنتی فعال نیاز ندارد. معایب بهینه سازی هستند ، اما با انتشار به روزرسانی ها ، این مشکل به احتمال زیاد برطرف می شود.

منبع: apkvision

اسکی کاملا حرام

تصاویری از محیط بازی:

حق کپی۲۰۲۰agmd95©تمامی حقوق محفوظ است و کپی منجر به پیگرد قانونی و فحش ناموسی میشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد